Klädskåp på skolorna ett måste

Detta är ett upprop! Vi måste få fler och bättre skolskåp! Snälla alla lärare, rektorer och alla som är ansvariga för landet skolor i vårt avlånga land. De små klädskåp som eleverna numera ska klämma in böcker, pennfodral, linjaler, miniräknare, kalendrar, idrottskläder, idrottsskor, jackor, mössor, vantar, mobiler, smink och andra viktiga prylar hotar att översvämma våra skolskåp. Det orsakar kaos och allmän fara för elevernas välmående då de måste baxa in sina saker i dessa små skåp.

Skaffa fina, stora skåp med kodlås

Varför inte skaffa fina, italienska skåp som både är inbrottssäkra, garanterat rymliga skolskåp och som har kodlås? Morework.se har klädskåp i plåt och hög kvalitet som passa i skolor och i omklädningsrum. Deras klädskåp är 300 millimeter och 400 millimeter. De har antingen hela eller delade dörrar med 5 fack. Antingen det, eller klädstång och hylla. Dem kan man placera antingen på sockel, ben eller som de är på golvet. Sådana vill alla skolelever ha. Skaffa genast!

14 Nov 2017